Стрижак, Діана Олександрівна2024-05-272024-05-272024Стрижак Д. О. Кейс-метод та проєктна технологія як ефективні методи практико-орієнтованого навчання майбутніх учителів хімії / Д. О. Стрижак // Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13–14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава : Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. – С. 182–184.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23877Розвиток сучасного суспільства та невпинний прогрес технологій зумовлюють нові виклики, які постають перед вчителем, зокрема вчителем хімії. Відповідно до концепції «Нова українська школа» можемо зауважити, що сучасний освітній процес потребує нового вчителя, здатного нести зміни в учнівському колективі, який виконує педагогічний вплив через менторство, тьюторство та фасилітаторство. Головною метою стає залучення учнів до спільної діяльності заснованої на спільній праці всередині учнівського колективу. Практико-орієнтований підхід є багатогранною формою навчання, що дозволяє студентам досягнути значних успіхів у підготовці до майбутньої професійної діяльності. Практико-орієнтоване навчання слугує універсальним інструментом та є перспективним напрямком досліджень та новітніх впроваджень в освітній процес України, зокрема у підготовці майбутніх учителів хімії.ukкейс-методпроєктна технологіямайбутні учителя хіміїпрактико-орієнтоване навчанняКейс-метод та проєктна технологія як ефективні методи практико-орієнтованого навчання майбутніх учителів хімії