Ладанівська, І. Ю.2020-11-242020-11-242020Ладанівська І. Ю. Онлайн навчання в умовах COVID-19 карантину: нові завдання - старі принципи / І. Ю. Ладанівська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 241–245.978-617-7915-02-6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14022У статті презентовано проблему підготовки викладачів вищих навчальних закладів до професійної діяльності в умовах онлайн навчання, зумовленого поширенням коронавірусної інфекції у всьому світі та карантинними правилами. Автор звертається до публікацій 10-15 річної давності, наголошуючи на їх актуальності відповідно до освітніх вимог сьогодення, зокрема робиться наголос на організації навчального процесу у вищих навчальних закладах на засадах конструктивізму і принципів навчання у співпраці.The article presents the problem of teachers of higher educational institutions preparation for professional activity under the conditions of online studies caused by the spread of coronavirus infection around the world and quarantine rules. The author refers to publications of 10-15 years old, emphasizing their relevance in accordance with the educational requirements of today, in particular, the emphasis is put on the organization of the educational process in higher education on the basis of constructivism and the principles of collaborative learning.В статье представлена проблема подготовки преподавателей вузов к профессиональной деятельности в условиях онлайн обучения, обусловленного распространением коронавирусной инфекции во всем мире и карантинными правилами. Автор обращается к публикациям 10-15 летней давности, подчеркивая их актуальность в соответствии с образовательными требованиями современности, в частности делается упор на организации учебного процесса в высших учебных заведениях на основе конструктивизма и принципов обучения в сотрудничестве.ukCOVID-19 карантинонлайн навчанняконструктивізмнавчання у співпраціпедагогічна системаCOVID-19 quarantineonline studiesconstructivismcollaborative learningpedagogical systemCOVID-19 карантинонлайн обучениеконструктивизмобучение в сотрудничествепедагогическая системаОнлайн навчання в умовах COVID-19 карантину: нові завдання - старі принципиArticle378:616-053.2