Богиня, Лариса ВікторівнаТрусова, Людмила Василівна2024-02-142024-02-142024Богиня Л. В. Чинники атрактивності у навчанні іноземних мов / Л. В. Богиня, Л. В. Трусова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 25–29.978-617-8231-43-9УДК 378.6:61.016:81’243:005.336:159.942https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22905У статті порушено проблему впливу емоційного фону на мотивацію та результати навчання в процесі вивчення іноземних мов. Підкреслюється, що атрактивність має значний вплив на опанування мови як іноземної. Визначено та проаналізовано такі основні чинники атрактивності як урахування інтересів здобувача освіти, особистість викладача, продуктивна мовна діяльність, високий емоційний тонус. Доведено, що атрактивний характер заняття сприяє підвищенню мотивації навчання, покращенню освітнього процесу та його результатів.The article explores the problem of the influence of the emotional background on motivation and learning outcomes in the process of studying foreign languages. A significant impact of attractiveness on mastering a foreign language is outlined. Such main factors of attractiveness as taking into account the interests of the student, the teacher’s personality, productive language activity, high emotional tone have been determined and analyzed. The fact that the attractive nature of the lesson helps to increase the motivation of learning, improve the educational process and its results is stressed.ukатрактивністьемоційний фончинники атрактивностіпродуктивна мовна діяльністьattractivenessemotional backgroundfactors of attractivenessproductive language activityЧинники атрактивності у навчанні іноземних мовArticle