Шарлай, Наталія МиколаївнаСоколенко, Валентина МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаЄрошенко, Галина АнатоліївнаШевченко, Костянтин Васильович2025-06-302025-06-302025Педагогічні стратегії розвитку універсальних компетенцій у дистанційному форматі освітнього процесу / Н. М. Шарлай, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, Г. А. Єрошенко, К. В. Шевченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІІ Каришинські читання), 29–30 травня 2025 р., м. Полтава. – Полтава, 2025. – С. 57–59.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26623Орієнтація сучасних трансформаційних процесів в освітній системі України на європейські стандарти, що передбачає гармонізацію ринку праці з ринком освітніх послуг, зумовлює необхідність переосмислення підходів до професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Йдеться, передусім, про впровадження компетентнісного підходу, який забезпечує практичну інтеграцію системи вищої освіти зі сферою професійної діяльності Отже, реалізація групового методу проєктів у викладанні іноземної мови у технічному виші сприяє формуванню універсальних компетенцій бакалаврів не мовних спеціальностей як в умовах очного, так і дистанційного навчання. Це також підвищує мотивацію до вивчення іноземної мови, розвиває навички критичного мислення, самоорганізації та вирішення професійно орієнтованих завдань іноземною мовою.ukкритичне мисленняосвітні послугимотивація вивчення до іноземної мовиосвітні технологіїпедагогічні стратегіїдистанційний форматПедагогічні стратегії розвитку універсальних компетенцій у дистанційному форматі освітнього процесу