Скрипніков, Андрій МиколайовичРудь, Вадим ОлексійовичТелюков, Олесь СтаніславовичСкрипников, Андрей НиколаевичРудь, Вадим АлексеевичТелюков, Олесь Станиславович2018-04-192018-04-192018Скрипніков А. М. Напрямки та перспективи покращення якості освіти студентів англомовної форми навчання / А. М. Скрипніков, В. О. Рудь, О. С. Телюков // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 217–219.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7585Базуючись на досвіді роботи зі студентами англомовної форми навчання на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології, представлено шляхи та методи удосконалення якості навчального процесу з означеним контингентом: використання експрес-опитувальників, глосарію психіатричних термінів, навчальних фільмів т.ін; Базируясь на опыте работы со студентами англоязычной формы обучения на кафедре психиатрии, наркологии и медицинской психологии, представлены пути и методы усовершенствования качества учебного процесса с указанным контингентом: использование экспресс-опросников, глоссария психиатрических терминов, учебных фильмов и т.д; Basing on the own educational experience with the foreign students of English educational form on the Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology the main ways and methods of educational process improving are show: express-questionnaires, glossary of psychiatric terms, educational movies ect.ukангломовна форма навчанняіноземні студентипсихіатріянаркологіямедична психологіяанглоязычная форма обученияиностранные студентыпсихиатриянаркологиямедицинская психологияEnglish-speaking educational formforeign studentspsychiatrynarcologymedical psychologyНапрямки та перспективи покращення якості освіти студентів англомовної форми навчанняНаправления и перспективы улучшения качества образования студентов англоязычной формы обученияDirections and prospects of improving the quality of education of students of an english-speaking educational formArticle