Каськова, Людмила ФедорівнаАндріянова, Ольга ЮріївнаКарпенко, Ольга ОлександрівнаАмосова, Людмила ІванівнаЛевченко, Наталія ВалентинівнаКаськова, Людмила ФёдоровнаАндриянова, Ольга ЮрьевнаКарпенко, Ольга АлександровнаАмосова, Людмила ИвановнаЛевченко, Наталия ВалентиновнаKaskova, L. F.Andriyanova, O. Yu.Karpenko, O. O.Amosova, L. I.Levchenko, N. V.2023-07-142023-07-142013Тестовий контроль знань – невід’ємна складова кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Каськова, О. Ю. Андріянова, О. О. Карпенко, Л. І. Амосова, Н. В. Левченко // Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали Х ювілейної Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю. – Тернопіль, 2013. – Ч. І. – С. 315–318.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21368Проведено аналіз методів контролю знань студентів, що використовуються з метою поліпшення результатів складання ліцензійного іспиту «Крок-2. Стоматологія», і запропоновані методики тренінгу, які можуть бути застосовані при підготовці й проведенні тестування, як методу поточного та заключного контролю знань студентів.The anajysis of the preparation methods of students is carried out for improvement of results of “Krok- 2” exam, and the training techniques suggested, which can be use for preparation and realization of testing, as a method of the intermediate and basic control of students’ knowledges.ukконтроль знань студентівтестовий контролькомп'ютерний контролькредитно-модульна система навчанняконтроль знаний студентовтестовый контролькомпьютерный контролькредитно-модульная система обученияstudent knowledge controltest controlcomputer controlcredit-modular system of educationТестовий контроль знань – невід’ємна складова кредитно-модульної системи навчанняТестовый контроль знаний – неотъемлемая составляющая кредитно-модульной системы обученияTest control of knowledge is an integral part of the credit-module system of educationArticle