Макаренко, Володимир ІвановичМакаренко, Владимир ИвановичMakarenko, V.I.2017-10-122017-10-122016Макаренко В. І. Результати експериментального дослідження педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх лікарів в процесі природничо-наукової підготовки / В. І. Макаренко // Sciences of Europe. – 2016. – № 9 (9), Vol. 3. – P. 60–66.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/985У статті подано результати експериментального дослідження педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх лікарів в процесі природничо-наукової підготовки. Автором охарактеризовано позитивні зрушення у структурних компонентах фахової компетентності, які виникли завдяки формувальному експерименту, а також дана статистична оцінка дієвості комплексу педагогічних умов. The article presents the results of the pilot study pedagogical conditions of formation of professional competence of future doctors in the natural science training. The author has characterized improvements in the structural components of professional competence, which arose due to molding experiment, and statistical efficacy of this educational complex conditions is given.ukекспериментальне дослідженняфахова компетентність майбутнього лікаряформувальний експерименткомпоненти структури фахової компетентностіexperimental researchfuture doctor’s professional competenceforming experimentstructural components of professional competenceРезультати експериментального дослідження педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх лікарів в процесі природничо-наукової підготовкиResults of experimental investigation of pedagogical conditions of formation future doctors’ professional competencein process of naturally scientific preparationArticle