Полив'яна, Олександра Анатоліївна2022-06-072022-06-072021-11-16Полив'яна О. А. Сучасні автоматизовані системи управління закладом вищої освіти / О. А. Полив'яна // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 листопада 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 22. – С. 299–302.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18539Сьогодні, у час кардинального реформування вітчизняної системи вищої освіти, до науково-педагогічних працівників висуваються високі вимоги. Викладач має володіти багатьма компетентностями, бути мобільним, організованим, пунктуальним, зразком для наслідування тощо; сміливо можна говорити, що модель сучасного викладача розширилася і доповнилася такими якостями, знаннями, вміннями й навичками, їх динамічною комбінацією (компетентностями), яких ще не було в ній до недавнього часу. Проте, незважаючи на фактично необмежені властивості людського мозку, і враховуючи всю динаміку сучасного життя, а також той факт, що час зараз плине швидше (дослідники стверджують, що на третину), перед суспільством постає важливе завдання – зберегти інтелектуальний потенціал нації, забезпечити викладачів нормальними умовами професійної діяльності, підтримати їх і за рахунок цього мати високопрофесійних фахівців – випускників закладів вищої освіти (ЗВО). В інформаційному просторі нашої держави є фундаментальні системи управління ЗВО. Найпотужнішими вважаємо пакет програм «Деканат», АСУ «ВНЗ», розроблені комерційними організаціями для застосування у ЗВО. Деякі заклади мають свої власні розробки («Сократ», засоби автоматизації управління навчальним процесом, «Електронний університет» тощо).ukавтоматизовані системи управління ЗВОмодернізація системи освітипакет програм "Деканат"АСУ "ВНЗ""Сократ"Сучасні автоматизовані системи управління закладом вищої освітиArticle378.011.3–051(477+100) (062) Д44