Бойківська, О. Ю.Верговський, Р. О.Коваль, Н. С.Лапін, А. І.Павловська, Христина ІванівнаТростян, Є. В.Мосієнко, Анна Сергіївна2019-08-302019-08-302019Формування стоматологічної культури у школярів Розсошенської гімназії / О. Ю. Бойківська, Р. О. Верговський, Н. С. Коваль, А. І. Лапін, Х. І. Павловська, Є. В. Тростян ; наук. керівник : А. С. Мосієнко // Актуальні питання клінічної медицини : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. лікарів-інтернів, 23 травня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 7–8.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10766Існують конкретні підтвердження високої ефективності діючих з 1986 року стоматологічних освітніх програм для дітей, що включають проведення систематичних профілактичних оглядів і зниження інтенсивності карієсу у дітей. Участь у лікувально-профілактичній шкільній програмі сприяє зниженню поширеності та інтенсивності карієсу зубів і його ускладнень, виробляє у дітей навички регулярного відвідування лікаря і особистої турботи про здоров'я порожнини рота. Соціальна ефективність шкільних програм полягає в усуненні нерівностей в доступі дітей до кваліфікованої стоматологічної допомоги, що особливо важливо для дітей із малозабезпечених сімей, соціально неблагополучних сімей, мігрантів. Саме тому шкільний стоматологічний кабінет є оптимальною формою організації стоматологічної допомоги дітям.ukпрофілактика стоматологічних захворюваньгігієна ротової порожнинишколяріФормування стоматологічної культури у школярів Розсошенської гімназіїArticle