Джадан, Ольга Іванівна2020-09-082020-09-082020Джадан О. І. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі / О. І. Джадан // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 70–72.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531Проаналізовано особливості викладання філософії в закладах вищої медичної освіти, розглянуто значення компетентнісного підходу, а також місце викладача в освітньому процесі.The article analyzes the peculiarities of teaching philosophy in higher education institutions for the training of medical professionals and discusses the importance of a competent approach, as well as the place of the teacher during the educational process.ukhigher educationinstitutionscompetence approachmethodologyeducational processcompetenceзаклади вищої освітикомпетенціянавчальний процескомпетентнісний підхідметодологіяДо проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школіArticle