Сілкова, Олена ВікторівнаЛобач, Наталія ВячеславівнаСилкова, Елена ВикторовнаЛобач, Наталия ВячеславовнаSilkova, E. V.Lobach, N. V.2018-05-072018-05-072018-04Сілкова О. В. Електронний навчально-методичний комплекс як основний ресурс інформаційно-освітнього середовища вищого медичного навчального закладу / О. В. Сілкова, Н. В. Лобач // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : мат. всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю. – Запоріжжя, 2018. – С. 55–57.УДК 378.6:61:004https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7861Впровадження телекомунікаційних технологій у вищі навчальні заклади дає можливість створювати сприятливі умови для формування інформаційно-освітнього середовища, яке стимулює пізнавальну діяльність, самостійність і самоорганізацію студентів; сприяє оволодінню базовими знаннями і навичками інформаційної культури; формує ключові компетенції, необхідні майбутньому професіоналу для самореалізації. Як зазначає С. Яйлаханов інформаційно-освітнє середовище, є системно організованої сукупності засобів передачі даних, інформаційних ресурсів, протоколів, взаємодії апаратно-програмного й організаційно-методичного забезпечення, що орієнтована на задоволення освітніх потреб користувачів. Внедрение телекоммуникационных технологий в высшие учебные заведения дает возможность создавать благоприятные условия для формирования информационно-образовательной среды, стимулирует познавательную деятельность, самостоятельность и самоорганизацию студентов; способствует овладению базовыми знаниями и навыками информационной культуры; формирует ключевые компетенции, необходимые будущему специалисту для самореализации. Как отмечает С. Яйлаханов информационно-образовательная среда, является системно организованной совокупности средств передачи данных, информационных ресурсов, протоколов, взаимодействия аппаратно-программного и организационно-методического обеспечения, ориентированная на удовлетворение образовательных потребностей пользователей. The introduction of telecommunication technologies in higher educational institutions makes it possible to create favorable conditions for the formation of an information and educational environment, stimulates cognitive activity, self-reliance and self-organization of students; promotes mastering of basic knowledge and skills of information culture; forms the key competencies required by the future specialist for self-fulfillment. As S. Yaylakhanov notes, the information and educational environment is a systematically organized set of means of data transmission, information resources, protocols, interaction of hardware-software and organizational-methodical support aimed at satisfying the educational needs of users.ukінформаційно-освітнє середовищетелекомунікаційні технологіїелектронний навчально-методичний комплексинформационно-образовательная средателекоммуникационные технологииэлектронный учебно-методический комплексinformational and educational environmenttelecommunication technologieselectronic teaching and learning complexЕлектронний навчально-методичний комплекс як основний ресурс інформаційно-освітнього середовища вищого медичного навчального закладуЭлектронный учебно-методический комплекс как основной ресурс информационно-образовательной среды высшего медицинского учебного заведенияElectronic educational-methodical complex as the main resource of the information-educational environment of the higher medical educational institutionThesis