Соколенко, Валентина МиколаївнаВесніна, Людмила Едуардівна2018-10-242018-10-242018Соколенко В. М. Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості / В. М. Соколенко, В. Е. Весніна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 222–223.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8791Висвітлено роль формування клінічного мислення в студентів при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Дано методичні та практичні рекомендації щодо формування клінічного мислення при вивченні фізіології. The article highlights the role o f the formation o f clinical thinking in the students when studying fundamental disciplines in higher medical educational institutions. Methodological and practical recommendations for the formation o f clinical thinking in the study of physiology are given.ukклінічне мисленняякість навчанняситуаційні завданняФормування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якостіArticle