Зубченко, Юліана ПетрівнаВонсович, Юлія ВолодимирівнаПивовар, Юрій АнатолійовичВишневецький, І. П.Скубій, Оксана МиколаївнаСкубій, Іван Вікторович2025-05-012025-05-012025Тестові завдання з малюнками як можливість оцінювання результатів навчання і рівня сформованості професійних компетентностей / Ю. П. Зубченко, Ю. В. Вонсович, Ю. А. Пивовар, І. П. Вишневецький, О. М. Скубій, І. В.Скубій // Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 20 березня 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 95–97.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26315Розглядаються диференційовані тестові завдання з малюнками як один із засобів визначення рівня сформованості професійних компетенцій майбутнього фахівця у професійній галузі з виконання тестових завдань різних рівнів складності. Тhis article considers differentiated test tasks with pictures as one of the means of determining the level of formation of professional competencies of a future specialist in a professional field for performing test tasks of various levels of complexity.ukкомпетенціїосвітній компонентмалюноктестові завданнянавчанняcompetenceseducational componentdrawingtest taskstrainingТестові завдання з малюнками як можливість оцінювання результатів навчання і рівня сформованості професійних компетентностейOther