Карамишев, Дмитро ВасильовичГордієнко, Людмила ПетрівнаКундій, Жанна ПетрівнаПолив'яна, Олександра АнатоліївнаКока, Володимир Миколайович2023-04-032023-04-032023-03-30Універсалізація підходів до оцінювання якості провадження освітньої діяльності на основі галузевого індексу оцінювання діяльності закладів вищої освіти / Д. В. Карамишев, Л. П. Гордієнко, Ж. П. Кундій, О. А. Полив'яна, В. М. Кока // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 90–93.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20473У ролі концептуальної моделі запропоновано універсальну модель STEPS, що передбачає оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти за чіткими критеріями в межах п’яти категорій оцінювання.A universal model is proposed as a conceptual model, a universal STEPS model was proposed, which suggests evaluating results of higher educational institutions’ activity by clear-cut criteria within the framework of five rating categories.ukєвропейський простір вищої освітиякість освітипоказники оцінювання діяльності за- кладів вищої освітимодель STEPSгалузевий індекс оцінюванняEuropean higher education areaeducation qualityevaluation indices of higher educational institutions’ activitySTEPS modelfield-specific evaluation indexУніверсалізація підходів до оцінювання якості провадження освітньої діяльності на основі галузевого індексу оцінювання діяльності закладів вищої освітиArticle378.001.1