Федорченко, Віра ІванівнаПолянська, Валентина ПавлівнаБоброва, Нелля ОлександрівнаFedorchenko, V. I.Polyanska, V. P.Bobrova, N. O.2020-12-072020-12-072020Федорченко В. І. Виклики у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантину [Електронний ресурс] / В. І. Федорченко, В. П. Полянська, Н. О. Боброва // Trends in the development of modern scientific thought : Abstracts of X International Scientific and Practical Conference, Vancouver, Canada, November 23–26 2020. – Vancouver, 2020. – P. 372–377. – URL : https://isg-konf.com/uk/trends-in-the-development-of-modern-scientific-thought-ua/https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14241Проаналізовано виклики, які виникли у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантину. Карантинні умови значною мірою змінили взаємодію у сфері набуття студентами загальних (ключових) компетентностей. Це стосується як результатів взаємодії студент-студент, так і, особливо, студент-викладач з огляду на те, що учасники процесу стали дистанційованими.The challenges that have arisen in ensuring the acquisition of general (key) and professional competencies by students of higher educational institutions of medical profile in connection with the transition to distance learning in quarantine are analyzed. Quarantine conditions have significantly changed the interaction in the field of acquisition of general (key) competencies by students. This applies to both the results of the student-student interaction and, in particular, the student-teacher, given that the participants in the process have become distant.ukзагальні (ключові) компетентностідистанційна форма навчанняпрофесійні компетентностівищі навчальні закладимедичний профільgeneral (key) competenciesprofessional competenciesmedical profilehigher education institutionsdistance learningВиклики у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантинуChallenges in implementation of general (key), and professional competencies by students of higher educational institutions of medical profile in connection with the transition to distance learning in quarantineArticle