Шешукова, Ольга ВікторівнаТруфанова, Валентина ПетрівнаКазакова, Катерина СтаніславівнаПоліщук, Тетяна Вікторівна2017-10-132017-10-132015Групова дискусія як інтерактивна форма навчання лікарів-стоматологів дитячих / О. В. Шешукова, В. П. Труфанова, К. С. Казакова, Т. В. Поліщук // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : навчально-наукова конференція з міжнародною участю : тези доповіді. − Полтава : ВДНЗУ "УМСА", 2015. − С. 268–270.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1087Групова дискусія - це спільне обговорення будь-якого спірного питання, що дозволяє прояснити (можливо, змінити) думки, позиції й установки учасників групи в процесі безпосереднього спілкування. Існує кілька форм групової дискусії. В навчальному процесі на клінічній кафедрі оптимально застосувати : структуровану тематичну дискусію, в який задається тема для обговорення, і чітко регламентується порядок проведення дискусії; дискусії, орієнтовані на задачу - матеріалом служить зміст окремих вправ в ході яких необхідно виконати будь-яку задачу. Можна визначити наступні переваги групової дискусії: дозволяє членам групи прояснювати власну позицію і уточнювати взаємні позиції учасників групи; дозволяє виявляти різноманіття підходів і точок зору з поставлений-ним проблем і питань; дає всебічне бачення предмета обговорення.ukінтерактивний метод навчаннядискусіядитяча стоматологіяГрупова дискусія як інтерактивна форма навчання лікарів-стоматологів дитячихThesis