Важнича, Олена МитрофанівнаЛуценко, Руслан ВолодимировичКовальов, Сергій ВолодимировичБоброва, Нелля ОлександрівнаДев'яткіна, Тетяна ОлексіївнаВласенко, Наталія ОлександрівнаЛуценко, Ольга Анатоліївна2024-04-082024-04-082023Студентське оцінювання викладання та його особливості у вищій медичній освіті : матеріали ІІ Міжнар. морфологічного симпозіуму «Новітні досягнення клінічної анатомії і оперативної хірургії в розвитку сучасної медицини і стоматології», м. Полтава, 22–23 червня 2023 р. / О. М. Важнича, Р. В. Луценко, С. В. Ковальов [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2023. – Вип. 2 (169), дод. – С. 43–44.2077-42142523–4110УДК 378.147:6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23390У Європейському просторі вищої освіти навчання і викладання є студентоцентрованими [1]. Університет має забепечити сприятливі умови для навчання слухачів і створити середовище, у якому здобувачі освіти і викладачі навчаються один в одного. Реалізація принципу студентоцентрованого навчання робить здобувачів вищої освіти і науково-педагогічних працівників рівноправними суб’єктами освітнього процессу [2, 3]. На цій основі у вітчизняній практиці вищої освіти все ширше впроваджуються студентські рейтинги як засіб оцінювання якості освітнього процесу і викладацької діяльності науково-педагогічних працівників. Оцінювання викладання здобувачами освіти (students evaluation of teaching, SET) довело свою дієвість і вже кілька десятиліть практикується зарубіжними закладами вищої освіти (ЗВО). Наведене вище робить актуальним аналіз особливостей SET у медичній вищій освіті на основі світового досвіду, представленого в науковій літературі.ukСтудентське оцінювання викладання та його особливості у вищій медичній освітіThesis10.29254/2523-4110-2023-2-169/addition-43-44