Вонсович, Лідія ПантелеймонівнаВонсович, Юлія ВолодимирівнаВонсович, Лидия ПантелеймоновнаВонсович, Юлия ВладимировнаVonsovych, L. P.Vonsovych, Y. V.2022-06-092022-06-092022-06-07Вонсович Л. П. Формування лідерських якостей у студентів у викладанні предметів загальноосвітньої підготовки / Л. П. Вонсович, Ю. В. Вонсович // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XXI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Дебрецен (Угорщина), 07 червня 2022 р. / за ред. І. В. Жукової, Є. О. Романенка. – Дебрецен : ГО «ВАДНД, 2022. – С. 294–298.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18556Важливим підґрунтям у підготовці майбутнього фахівця галузі знань 22 Охорона здоров’я є формування лідерських якостей у здобувачів освіти, на які варто звернути увагу із перших занять своєї дисципліни, я б наголосила: саме тоді, коли викладач презентує Силабус. Чи спрацює уже тоді зацікавленість предметом, чи з’явиться їхня мотивація й упевненість відносно мети чи завдань вивчення дисципліни? Що ми отримаємо? Що з’ясуємо? Чи чекатимемо на співпрацю впевненого у собі й вмотивованого студента? І чи повірить він у свої здібності у досягненні мети чи розв’язанні певних проблем? А з’ясуємо те (з досвіду роботи зі студентами-першокурсниками), наскільки зацікавлений і натхнений буде студент відносно конкретного творчого співробітництва з викладачем. І якщо його мотивація йупевненість високі, і він задасть обов’язково питання, студента можна вважати зацікавленим. Мова йде не просто про одержання інформації про кількість годин на вивчення дисципліни, а фактично про навчання на основі цієї інформації та її застосування у нових ситуаціях, тобто політику дисципліни.ukФормування лідерських якостей у студентів у викладанні предметів загальноосвітньої підготовкиArticle001.3-048.35:0/9](06)