Ждан, Вячеслав МиколайовичБабаніна, Марина ЮріївнаКітура, Євдокія МихайлівнаІщейкіна, Юлія ОлексіївнаТкаченко, Максим ВасильовичВолченко, Григорій ВілійовичЛебідь, Володимир Григорович2021-04-082021-04-082021-03-25Роль викладача-клініциста у формуванні майбутнього сімейного лікаря / В. М. Ждан, М. Ю. Бабаніна, Є. М. Кітура [та ін.] // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 98-100.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15501Нині головним чинником якості освіти в цілому є формування відповідних компетенцій у майбутніх сімейних лікарів завдяки професіоналізму викладача-клініциста. Майстерність викладача виражається в умінні організувати навчальний процес. Підготовка лікарів має бути клінічно орієнтована, і забезпечити її може не лектортеоретик, навіть дуже обізнаний, а викладач-клініцист.Today, the main factor in the quality of education in general is the formation of relevant competencies in future family physicians due to the professionalism of the teacher-clinician. The skill of the teacher is expressed in the ability to organize the learning process. The training of doctors should be clinically oriented and can be provided not by a theoretical lecturer, even a very competentive one, but by a teacher-clinician.ukклінікаклінічне мисленнялікарвикладачclinicclinical thinkingdoctorteacherРоль викладача-клініциста у формуванні майбутнього сімейного лікаряArticle378.001.1