Семеновська, ЛарисаРамусь, Михайло Олександрович2024-04-242024-04-242023-12-06Семеновська Л. А. Індивідуалізація навчання: сучасний дидактичний вимір / Л. А. Семеновська, М. О. Рамусь // Правові, економічні та соціокультурні засади регулювання суспільних відносин: сучасні реалії та виклики часу : зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. конф., 5–6 грудня 2023 р. / Полт. ін-т економіки і права Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» ; відп. ред. Р. Басенко. – Полтава : ПІЕП, 2024. – С. 336–339.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23596Сфера вищої освіти в епоху глобалізації та цифровізації визначається як системотвірний і стратегічно важливий ресурс розвитку держави та її громадян. Особистість виступає головним об’єктом інвестування й носієм економічних прибутків. Галузь вищої освіти перетинається з іншими суспільними сферами, трансформуючись у новий інтегрований простір, який стає показником наукового, культурного, освітнього та інноваційного рівня розвитку країни. Якість освіти та життя конкретної особистості детермінується як критерій розвитку, а соціальна політика має індивідуально-стимулюючу та інвестиційну спрямованість. Активність особистості в умовах глобалізаційних процесів є соціальним базисом національної безпеки та реформ, створення суспільних цінностей, усвідомлення трансформаційних вимог часу та впровадження нових стандартів розвитку України. У цьому контексті розвиток вищої освіти пов’язаний із реалізацією таких принципів, як гуманізація, індивідуалізація та адаптивність, про що й зазначено в провідних документах (Закон України про вищу освіту, 2014; Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031 роки, 2020 тощо).ukосвітанавчаннядидактикаіндивідуалізаціявища освітаІндивідуалізація навчання: сучасний дидактичний вимірArticle