Черняк, Валентина ВолодимирівнаДев'яткін, Олександр ЄвгенійовичНікіфоров, Артем ГеннадійовичМустафіна, Галія МіркатівнаChernyak, V. V.Devyatkin, O. Ye.Nikiforov, A. G.Mustafina, G. M.Черняк, Валентина ВладимировнаДевяткин, Александр ЕвгеньевичНикифоров, Артем ГеннадьевичМустафина, Галия Миркатовна2018-06-212018-06-212018-03-22Актуальні питання контролю знань студентів із судової медицини / В. В. Черняк, О. Є. Дев’яткін, А. Г. Нікіфоров, Г. М. Мустафіна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 22 березня 2018 р., м. Полтава. – 2018. – С. 242–243.УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8266Методика викладання предмета передбачає контроль якості засвоєних знань на кожному занятті, зокрема на підсумковому занятті та за темами самостійної роботи студентів. Систематичний контроль сприяє кращому засвоєнню знань майбутніми фахівцями і розумінню ними суті експертних завдань. The teaching methodology of the subject involves quality control of the acquired knowledge at every lesson and particularly during the final lesson, including the topics which are not in the classroom lesson plan. Systematic control helps to better obtain the knowledge and understand the essence of expert tasks. Методика преподавания предмета предусматривает контроль качества усвоенных знаний на каждом занятии, в частности на итоговом занятии и по темам самостоятельной работы студентов. Систематический контроль способствует лучшему усвоению знаний будущими специалистами и пониманию ими сути экспертных задач.ukсудова медицинаекспертне мисленняметодика викладаннясамостійна роботасудебная медицинаэкспертное мышлениеметодика преподаваниясамостоятельная работаforensic medicineexpert thinkingteaching methodsindependent workАктуальні питання контролю знань студентів із судової медициниActual questions of student knowledge control in forensic medicineАктуальные вопросы контроля знаний студентов по судебной медицинеArticle