Ніколішина, Елла ВячеславівнаБойченко, Ольга МиколаївнаNikolishina, E. V.Boychenko, O. M.2023-01-242023-01-242020Ніколішина Е. В. Методична діяльність викладача закладу вищої освіти / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко // Експериментальна і клінічна медицина. ‒ 2020. ‒ № 2 (87). ‒ С. 59‒63.2414-4517https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19836Розглянули основні аспекти та виділили основні завдання методичної роботи викладача закладу вищої освіти, які складаються з підвищення методичної майстерності, удосконалення організації та забезпечення навчально-виховного процесу для студентів, впровадження у навчальний процес нових методик викладання як практичної, так і теоретичної частин заняття. Сучасному педагогу для ефективного викладання дисципліни важливо розуміти структуру діяльності викладача, її основні компоненти, постійно вдосконалювати педагогічні дії, практичні навички та постійно розвивати психологічні якості, необхідні для професійної реалізації. Викладач закладу вищої освіти здійснює свою діяльність одразу у декількох напрямках: науковому, виховному і методичному. Для того, щоб робота була цікавою та корисною, потрібно підвищену увагу приділяти аналізу роботи викладачів, як кожного окремо, так і колективно, що проводиться на початку і наприкінці навчального року, це дає можливість порівняти успіхи та невдачі, приділити підвищену увагу деяким питанням, що ускладнювали навчальний процес, а також розробити план методичної діяльності на наступний рік.Considered the main aspects and identified the main tasks of methodical work of a teacher of higher education, which consist of improving methodological skills, improving the organization and provision of educational process for students, introduction of new teaching methods in the educational process both practical and theoretical parts of the lesson. For a modern teacher to effectively teach the discipline, it is important to understand the structure of the teacher, its main components, constantly improve pedagogical activities, practical skills and constantly develop the psychological qualities necessary for professional implementation. The teacher of a higher education institution carries out his activity in several directions at once: scientific, educational and methodical. In order for the work to be interesting and useful, it is necessary to pay more attention to the analysis of teachers' work, both individually and collectively, which is conducted at the beginning and end of the school year. complicated the educational process, as well as to develop a plan of methodological activities for the next year.ukвикладачметодична роботаактивізація діяльностіteachermethodical workМетодична діяльність викладача закладу вищої освітиTy of the teacher of the higher education institutionArticleekm.2020.87.02.08378:147