Соколенко, Валентина МиколаївнаШарлай, Наталія Миколаївна2025-06-302025-06-302025Соколенко В. М. Формування іміджу педагога як атрибута його професійного профілю / В. М. Соколенко, Н. М. Шарлай // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІІ Каришинські читання), 29–30 травня 2025 р., м. Полтава. – Полтава, 2025. – С. 203–205.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26627Звичайно необхідно наголосити, що імідж не можна розглядати у відриві від професійного стандарту педагога. Він формується не лише на основі зовнішніх проявів, а й через внутрішню культуру, особисті цінності, стиль педагогічного спілкування, мотивацію та ступінь професійної самореалізації. В результаті формування позитивного іміджу педагога — це системна, цілеспрямована робота, що включає розвиток професійних компетенцій, саморефлексію, комунікативну культуру і участь у житті освітньої організації. Тільки за гармонійному поєднанні всіх цих компонентів імідж стає потужним ресурсом успішної педагогічної діяльності.ukформування імеджу педагогаособистісні факторипрофесійні факторисоціальні факторицифрові технологіїФормування іміджу педагога як атрибута його професійного профілюArticle