Гаврильєв, Віктор МиколайовичБондаренко, Валерій ВолодимировичБойко, Ігор ВасильовичГаврильев, Виктор НиколаевичБондаренко, Валерий ВладимировичБойко, Игорь ВасильевичGavrilev, V.Bondarenko, V.Boiko, I.2018-05-242018-05-242015Гаврильєв В. М. Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів / В. М. Гаврильєв, В. В. Бондаренко, І. В. Бойко // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч. – Полтава, 2015. – С. 41–43.УДК 61:378(082).https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8027Стаття присвячена питанню оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів. Розглянуто різні підходи до визначення критеріїв оцінювання. Охарактеризовано переваги рейтингової системи. Проаналізовано зарубіжний досвід оцінювання успішності студентів; Статья посвящена вопросу оценки учебно-познавательной деятельности студентов. Рассмотрены различные подходы к определению критериев оценки. Охарактеризованы преимущества рейтинговой системы. Проанализирован зарубежный опыт оценки успеваемости студентов; The article is devoted to the question of evaluation of students' educational and cognitive activity. Different approaches to the definition of evaluation criteria are considered. Characterized advantages of the rating system. The foreign experience of evaluating students' success is analyzed.ukкредитно-модульна системавища освітаоцінювання знаньcredit-module systemhigher educationknowledge assessmentкредитно-модульная системавысшее образованиеоценивания знанийОцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності студентівArticle