Третяк, Наталія ГригорівнаШапошник, Ольга АнатоліївнаШевченко, Тетяна ІванівнаПриходько, Наталія ПетрівнаКудря, Ірина ПавлівнаСорокіна, Світлана ІванівнаТретяк, Ігор Миколайович2024-04-032024-04-032024-03-28Клінічний розбір пацієнтів як навчальний інструмент вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» / Н. Г. Третяк, О. А. Шапошник, Т. І. Шевченко [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 257–259.978-617-8231-55-2УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23340Проведення клінічних розборів на кафедрі внутрішньої медицини №1 сприяє не лише засвоєнню нових професійних знань, розвитку ключових навичок аналітичного мислення, етики і комунікації, а й розвитку вмінь роботи в команді, спільного аналізу клінічних випадків і прийняття обґрунтованих рішень.Conducting clinical case discussions at the Department of Internal Medicine №1 not only facilitates the acquisition of new professional knowledge but also develops key skills in analytical thinking, ethics, and communication. Furthermore, it fosters teamwork abilities, enabling collaborative analysis of clinical cases and making well-founded decisions.ukклінічні розборигрупова навчальна діяльністьвнутрішня медицинаclinical case discussionsgroup learning activitiesinternal medicineКлінічний розбір пацієнтів як навчальний інструмент вивчення дисципліни «Внутрішня медицина»Thesis