Скрипник, Ігор МиколайовичСкрыпник, Игорь НиколаевичSkrypnyk, I. M.Сорокіна, Світлана ІванівнаСорокина, Светлана ИвановнаSorokina, S. I.Шевченко, Тетяна ІванівнаШевченко, Татьяна ИвановнаShevchenko, T. I.Кудря, Ірина ПавлівнаКудря, Ирина ПавловнаKudrya, I. P.Шапошник, Ольга АнатоліївнаШапошник, Ольга АнатольевнаShaposhnyk, O. A.2017-11-132017-11-132012Кейс-метод як приклад інтерактивного навчання студентів-медиків клінічним дисциплінам / І. М. Скрипник, С. І. Сорокіна, Т. І. Шевченко [та ін.] // Вища освіта України. – 2012. – Т. І, №1 (додаток 3). – Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 372–377.УДК 616.1/.4:378.147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2720Формування у студентів медичних спеціальностей клінічного мислення – головне завдання вищої медичної школи. Розвитку креативного клінічного мислення сприяє впровадження інтерактивних методів навчання, прикладом яких є кейс-технології ; Формирование у студентов медицинских специальностей клинического мышления – главная задача высшей медицинской школы. Развитие креативного клинического мышления способствует внедрению интерактивных методов обучения, примером которых являются кейс-технологии; The forming of clinical thinking in students is the main task of high medical establishment. The developing of creative clinical thinking is inseparably linked with interactive study methods, such as case-technologies.ukклінічне мисленняклиническое мышлениеclinical thinkingінтерактивні методи навчанняинтерактивные методы обученияinteractive study methodsКейс-метод як приклад інтерактивного навчання студентів-медиків клінічним дисциплінамКейс-метод как пример интерактивного обучения студентов-медиков клиническим дисциплинамCase-method as an example of medical students interactive study in clinicsArticle