Петрушанко, Тетяна ОлексіївнаДубовая, Людмила ІванівнаБублій, Тетяна ДмитрівнаЛитовченко, Ірина ЮріївнаPetrushanko, T.Dubova, L.Bublii, T.Lytovchenko, I.2018-03-292018-03-292014Самостійна робота студентів на кафедрі терапевтичної стоматології в умовах кредитно-модульної системи / Т. О. Петрушанко, Л. І. Дубовая, Т. Д. Бублій, І. Ю. Литовченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України” (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.–наук. конф. з міжнар. участю, присвяч. 160–річчю з дня народження І.Я. Горбачевського, Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. – Тернопіль : ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 248–250.УДК 614.253.52 (07.07)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7144Сучасні тенденції в області вищої освіти зумовлюють найбільш приоритетні завдання з підготовки кваліфікованого спеціаліста, що є конкурентоздатним на ринку праці, професійно компетентним, відповідальним, здатним до ефективної праці на рівні світових стандартів, готовим до постійного особистого зростання, соціальної та професійної діяльності. Формування творчої особистості лікаря-стоматолога, який змотивований до саморозвитку і самоосвіти - основне завдання ВНЗу. Вирішення цього завдання неможливо тільки шляхом передачі знань в готовому вигляді від викладача до студента. Необхідно перевести студента з пасивного споживача знань в активного їх творця, що вміє сформулювати проблему, проаналізувати шляхи її вирішення, знайти оптимальний результат та довести його правильність. У цьому плані самоосвіта, як елемент самостійної роботи студентів в рамках кредитно-модульної системи, є важливою формою і основою навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ «УМСА»; Global trends in the field of higher education determines the highest priority task to prepare qualified specialists, competitive on the labour market, professionally competent, responsible, capable to work effectively at the level of world standards, ready to continuous personal growth, social and professional mobility. Need to transfer students from passive consumer knowledge in their active creator, able to solve the problem, analyze solutions, find the optimum result and prove its correctness. In this regard, self-study, as an independent work of students is an important form of the basis for teaching students at the Department of therapeutic Stomatology.ukсамостійна роботакафедра терапевтичної стоматологіїкредитно-модульна системаindepended workdepartment of therapeutic stomatologycredit-modular systemСамостійна робота студентів на кафедрі терапевтичної стоматології в умовах кредитно-модульної системиIndepended work of students at the department of therapeutic stomatology within credit-modular systemThesis