Шевченко, Олена Миколаївна2022-08-022022-08-022022Шевченко О. М. Щодо проблеми оцінювання іноземних здобувачів вищої освіти. Формувальне оцінювання / О. М. Шевченко // Збірник наукових матеріалів XCІІI міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Розвитку науки та техніки у сучасному світі», м. Вінниця, 13 липня 2022 р. – Вінниця, 2022. – С. 138–143.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18881Автор розглядає формувальне оцінювання як складову навчального процесу. Доводить, що формувальне оцінювання передбачає активну участь у ньому викладача і здобувача вищої освіти та спонукає їх до коригування їхньої діяльності. Автор наголошує , що важливо щоб формувальне оцінювання було пов’язаним із результатами навчання; містило коментарі щодо конкретних характеристик виконаного завдання; пропонувало подальші кроки; було своєчасним (із достатнім проміжком часу на опрацювання коментарів до виконаної частини завдання).ukіноземні здобувачі вищої освітиформувальне оцінюваннявищий медичний навчальний закладоцінювання знаньЩодо проблеми оцінювання іноземних здобувачів вищої освіти. Формувальне оцінюванняArticle378.091.279.7-057.87-054.62