Прокопенко, Вікторія ВікторівнаProkopenko, V. V.2023-02-092023-02-092022-11-22Прокопенко В. В. Ключові компонети позааудиторної діяльності здобувачів освіти як ефективна умова їх професійного становлення / В. В. Прокопенко // Study of world opinion regarding the development of science : Proceedings of the IX International Scientific and Practical Conference, November 13–16 2022, Prague, Czech Republic. – Prague, 2022. – Р. 445–448.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19996Актуальність розвідки зумовлена необхідністю розв’язання проблеми суперечності між теоретичним змістом професійного становлення здобувача освіти, який займається науково-дослідницькою діяльністю у позанавчальний час та практичним міжпредметним характером професійної діяльності. Для повноцінного професійного становлення майбутнього спеціаліста заклад вищої освіти повинен докласти максимум зусиль аби забезпечити гармонійне поєднання його теоретичної навчальної діяльності та її практичного втілення у вигляді науково-дослідної роботи в позааудиторний час. Мета статті полягає у виокремленні та аналізі структурних компонентів ефективної моделі професійного становлення здобувачів освіти у позанавчальній науково-дослідницькій діяльності.ukздобувачі освітинауково-дослідницька діяльністьпозааудиторна наукова діяльністьКлючові компонети позааудиторної діяльності здобувачів освіти як ефективна умова їх професійного становленняArticle