Пісоцька, Олена ОлександрівнаПесоцкая, Елена АлександровнаPisotska, O. O.2018-03-062018-03-062005Пісоцька О. Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / О. Пісоцька // Збірник наукових праць ПДПУ ім. Короленка В.Г. – Вип. 2 (41). – Полтава, 2005. – Серія. Педагогічні науки. – С. 16–22.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6560„ …Учитель тоді відповідає своєму призначенню, - коли він у змозі розв’язувати одночасно завдання навчання і виховання.” М. І. Пирогов; В данной статье рассматриваются профессиональные и личные качества учителя, анализируется система стимулирования учебно-воспитательной деятельности в творческом наследии Н. И. Пирогова. Исследуются взгляды Н. И. Пирогова на роль, значение, цель обучения и воспитания детей; In the present article the professional and individual qualities of the teachers are discribed. The system of education’s stimulation in N.I.Pirogov’s creative heritage is analyzed. Pirogov’s view towards the role, the meaning and the aim of the education is investigatid.ukсистема стимулюваннянаглядністьнавчально-виховна діяльністьвчительпедагогічна спадщинасистема стимулированиянаглядностьучебно-воспитательная деятельностьучительпедагогическое наследиеstimulation systemvisual methodsteaching and educational workteacherpedagogical heritageПрофесіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. ПироговаArticle