Рябушко, Олена БорисівнаКлепець, Олена ВікторівнаУлановська-Циба, Наталія АркадіївнаКінаш, Оксана В'ячеславівнаГригоренко, Альона СергіївнаRiabushko, O. B.Klepets, O. V.Ulanovska-Tsyba, N. A.Kinash, O. V.Hryhorenko, A. S.2023-03-312023-03-312023Комплексний підхід до професійного спрямування здобувачів освіти при викладанні медичної біології / О. Б. Рябушко, О. В. Клепець, Н. А. Улановська-Циба [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2023. – Т. 23, вип. 1 (81). – С. 151–154.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20450Перед системою вищої, і зокрема, медичної освіти стоїть завдання не лише передати необхідну суму знань, підготувати компетентних фахівців, а й сформувати у здобувачів освіти стійкі орієнтири на громадянські цінності та глибокі морально-етичні принципи. В умовах сьогодення вища медична освіта повинна не лише забезпечувати високоякісну підготовку кваліфікованих спеціалістів, а й бути провідником реформування галузі охорони здоров’я і реалізації соціальних пріоритетів держави. Саме тому підвищення якості освіти у медичних вишах є ключовим завданням науково- педагогічних працівників, що вимагає постійного вдосконалення ефективності організації й інформатизації навчального процесу, упровадження передових наукових розробок та технологій у практику викладання, забезпечення високого професіоналізму викладачів, створення сучасного навчально-методичного забезпечення дисциплін медико-біологічного та медичного циклів.The system of higher education and, in particular, medical education is facing the challenge not only to equip students with certain sum of knowledge, to preparing competent and competitive specialists, but to foster deep moral and ethical principles and the right perception of professional. Nowadays, higher medical education should not only provide high-quality training of globally competitive specialists, but teach the m to act as leaders in reforming the health care sector and implementing the social priorities of the state. Therefore, raising the quality of education at medical universities is a key task of lectures and clinical instructors. This requires constant improvement of the effectiveness in the organization and digitalization of the educational process, the implementation of scientific advances and technologies into teaching practice, ensuring the high professionalism of teachers, creating modern educational and methodological support for delivering disciplines of medical-biological and medical cycles.ukпрофесійне спрямуваннякомплексний підхідмедична біологіястуденти-першокурсникивища медична освітаprofessional directioncomprehensive approachmedical biologyfirst-year studentshigher medical educationКомплексний підхід до професійного спрямування здобувачів освіти при викладанні медичної біологіїComprehensive approach toward professional orientation of medical students during the course of medical biologyArticle10.31718/2077–1096.23.1.151378.147.091:614.253.4-027.561:577.61