Жамардій, Валерій ОлександровичШкола, Олена Миколаївна2025-05-192025-05-192022Жамардій В. О. Мотиваційно-особистісний аспект навчальних занять із фітнес-технологій здобувачів вищої освіти / В. О. Жамардій, О. М. Школа // ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка»: збірник тез доповідей (електронне видання) (22–23 лютого 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – С. 273–276.978-966-184-425-3УДК 004.92:378.147.091](062.552)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26417Формування і виховання особистості здобувача вищої освіти засобами фітнес-технологій – це процес, який поєднує стійкі об'єктивні та суб'єктивні особистісні та соціальні якості, що виникають і розвиваються у процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності, а також під впливом соціального оточення. Аналіз отриманих даних показує, що виховання особистості здобувача вищої освіти неможливе без урахування його соціокультурного розвитку. Соціальні виміри особистості в сфері фізичної культури тісно пов'язані з розумінням процесу фізичного вдосконалення, зміцнення здоров'я, дотримання здорового способу життя тощо, які можуть бути реалізовані під час упровадження фітнес-технологій. Доведено, що найбільш значущим чинником у системі освіти виявилася мотивація навчання, потреба в навчанні, вміння навчатися. Тому під мотивом опанування фітнес-технологій ми розглядаємо складне утворення, яке спонукає здобувачів вищої освіти до формування фізкультурно-оздоровчих потреб, прагнень, цілей, інтересів, установок та ідеалів у сфері фізичного виховання.ukфітнес-технологіїмотиваціяздобувачі освітиМотиваційно-особистісний аспект навчальних занять із фітнес-технологій здобувачів вищої освітиArticle