Міщенко, Ігор ВіталійовичВесніна, Людмила ЕдуардівнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаПавленко, Ганна ПетрівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаЖукова, Марина ЮріївнаТкаченко, Олена ВікторівнаКоковська, Оксана ВалеріївнаРудь, Марія ВолодимирівнаФедотенкова, Наталія МиколаївнаМищенко, Игорь ВитальевичВеснина, Людмила ЭдуардовнаЗапорожец, Татьяна НиколаевнаПавленко, Анна ПетровнаСоколенко, Валентина НиколаевнаЖукова, Марина ЮрьевнаТкаченко, Елена ВикторовнаКоковская, Оксана ВалерьевнаРудь, Мария ВладимировнаФедотенкова, Наталья НиколаевнаMishchenko, І. V.Vesnina, L. EZaporozhets, T. MPavlenko, G. P.Sokolenko, V. M.Zhukova, M. Yu.Tkachenko, O. VKokovskaya, O. VRudʹ, M. V.Fedotenkova, N. M.2021-02-082021-02-082014Інтерактивне навчання та індивідуалізація – сучасні моделі педагогічних технологій / І. В.Міщенко, Л. Е. Весніна, Т. М. Запорожець [та ін.] // Cучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 2014 р. – Полтава, 2014. – С. 144–145.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14801Поняття «педагогічні технології» проникало в педагогічну науку кілька десятиліть. Слово «технологія» (від грец. «techne» - мистецтво, ремесло, наука + «logos» -поняття, вчення) значить «сукупність знань про засоби і шляхи проведення виробничих процесів») . Педагогічна технологія - це конкретне, науково обґрунтоване, спеціальним чином організоване навчання для досягнення конкретної, реальної мети навчання, виховання та розвитку людини, яка навчається. Що значить науково обґрунтована технологія навчання? Це значить, що вона побудована на науковому аналізі діяльності студента, майбутнього спеціаліста, відборі тих якостей, знань, умінь і навичок, які будуть потрібні йому в професійній діяльності; аналізі й чіткому відборі навчальної інформації; аналізі засобів педагогічної комунікації; відборі форм і методів навчання, виховання і розвитку студентів; конкретизації діяльності викладача й студента.ukпедагогічна технологіяінтерактивні засоби навчанняІнтерактивне навчання та індивідуалізація – сучасні моделі педагогічних технологійThesis