Ждан, Вячеслав МиколайовичШилкіна, Людмила МиколаївнаСкрипник, Ігор МиколайовичМарченко, Алла ВолодимирівнаДавиденко, Ганна МиколаївнаТкаченко, Максим ВасильовичБабаніна, Марина ЮріївнаШтомпель, Вікторія ЮріївнаІваницький, Ігор ВалерійовичZhdan, V. M.Shylkina, L. M.Skrypnyk, І. M.Marchenko, A. V.Davydenko, H. M.Tkachenko, M. V.Babanina, M. Yu.Shtompel, V. Yu.Ivanickiy, I. V.2018-03-142018-03-142011Роль семінару та психолого‒педагогічного тренінгу у виховній роботі на етапі післядипломної освіти / В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, І. М. Скрипник [та ін.] // Нові напрямки впровадження кредитно‒модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ-ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.‒метод. конф., Тернопіль, 12‒13 травня 2011 р. – Тернопіль, 2011. ‒ С. 448‒449.УДК 614.253.52 (07.07)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6741Проведення Школи кураторів академічних груп із застосуванням психолого-педагогічних тренінгів сприяє формуванню чіткої громадської позиції, принципів соціальної орієнтації поведінки, прагнення досамоосвіти, самовиховання, моральної самозавершеності середмайбутніх лікарів; Conducting of School Trustees academic groups using psychological and educational training promotes clear public position, principles of social orientation behavior, the desire forself-education, self, moral self completion among future doctors.ukШкола Кураторівпсихолого-педагогічні тренінгипіслядипломна освітаSchool Trusteespsychological and educational trainingstage ofpost-graduate educationРоль семінару та психолого-педагогічного тренінгу у виховній роботі на етапі післядипломної освітиRole of seminar, psychological and pedagogical course of training on the stage ofpost-graduate educationArticle