Калинюк, Т. В.2020-12-032020-12-032020Калинюк Т. В. Основні напрями використання ІКТ в умовах дистанційного навчання / Т. В. Калинюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 172–175.978-617-7915-02-6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14197Проаналізовано основні підходи до трактування понять «технологія», «інформаційні технології», «інформаційно-комунікаційні технології». Встановлено головні чинники застосування ІКТ у навчальному процесі. Визначено основні напрями використання ІКТ для навчання іноземних мов у дистанційних умовах.The main approaches to the interpretation of the concepts "technology", "information technology", "information and communication technologies" are analyzed. The main factors of ICT application in the educational process are established. The main directions of using ICT for teaching foreign languages in distance conditions are determined.Проанализированы основные подходы к трактовке понятий «технология», «информационные технологии», «информационно-коммуникационные технологии». Установлены главные факторы применения ИКТ в учебном процессе. Определены основные направления использования ИКТ для обучения иностранным языкам в дистанционных условиях.ukтехнологіяінформаційні технологіїінформаційно- комунікаційні технологіїіноземна мовадистанційне навчанняtechnologyinformation technologiesinformation and communication technologiesforeign languagedistance learningтехнологияинформационные технологииинформационно-коммуникационные технологиииностранный языкдистанционное обучениеОсновні напрями використання ІКТ в умовах дистанційного навчанняArticle378.147