Громова, Антоніна МакарівнаМітюніна, Ніна ІванівнаГромова, Олександра ЛеонідівнаЛяховська, Тетяна ЮріївнаМартинова, Л. І.2022-06-032022-06-032022Симуляційне навчання – підготовка до ОСП(К)І / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, О. Л. Громова [та ін.] // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 82–84.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18505Медична освіта має багатий досвід симуляційного навчання. Вивчення акушерства й гінекології неможливе без відпрацювання на фантомах практичних навичок надання невідкладної допомоги. Використання цього методу дає можливість моделювати ургентні ситуації, больові процедури, виконувати повтори великої кількості маніпуляцій і аналізувати помилки - до реального пацієнта. Симуляційне навчання стало важливою складовою об’єктивного структурованого практичного клінічного іспиту (ОСП(К)І), який оцінює клінічну компетенцію здобувачів освіти.Medical education has gained extensive experience in simulation training. It is impossible to study obstetrics and gynecology without practicing skills in providing emergency care on phantoms. The use of this method allows modeling urgent situations, painful procedures, performing repetitions of a large number of manipulations and the possibility of analyzing errors - to a real patient. The transition to an objective structured clinical examination (OSCE) - a method that assesses the clinical competence of applicants for education, simulated learning is an important component of the exam itself.ukОСП(К)Іфантомисимуляційне навчанняOSCEphantomssimultaneous learningСимуляційне навчання – підготовка до ОСП(К)ІArticle