Шевченко, Олена МиколаївнаСущенко, Л. А.2024-12-262024-12-262024Шевченко О. М. Індивідуально-психологічні особливості почуття гумору в професійній діяльності педагогічних працівників / О. М. Шевченко, Л. А. Сущенко // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. форуму, м. Полтава,20-22 листопада 2024 р. – Полтава, 2024. С. 418–421.978-966-2538-83-0УДК 159.9+364]«20»(062)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25542Почуття гумору, поряд з іншими психологічними феноменами, забезпечує додатковий ресурс адаптації в соціальній середовищі, що змінюється.Почуття гумору виступає не лише особливим фільтром, що відбиває різноманітні події життя. Це почуття є зрілим захисним механізмом, що дозволяє ефективно пристосовуватися до ситуацій навколишньої дійсності, знімати напруженість у ситуаціях взаємодії та позитивно впливати на партнерів зі спілкування. Використання гумору у навчально-виховному процесі має принципове значення, адже мета сучасної освіти не лише в передаванні знань. Використання жартів дає змогу гідно виходити із складних ситуацій, уникати конфліктів, обговорювати протиріччя. Сміх демократизує педагогічне спілкування, впливає на всіх учасників освітнього процесу.ukгуморпедагогпедагогічна діяльністьІндивідуально-психологічні особливості почуття гумору в професійній діяльності педагогічних працівниківArticle