Овчаренко, Оксана ВасилівнаКушпіль, Наталія ОлександрівнаКолєчкіна, Інна ВікторівнаOvcharenko, O.Kushpil, N.Kolechkina, I.2022-01-112022-01-112021Овчаренко О. В. Психолого – педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачами / О. В. Овчаренко, Н. О. Кушпіль, І. В. Колєчкіна // Витоки педагогічної майстерності. – 2021. – Вип. 28. – С. 123–127.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17415У статті проаналізовано ключові психолого-педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачами навчально-наукового центру з підготовки іноземних громадян Полтавського державного медичного університету. Окреслено базові питання вивчення мови біологічних дисциплін як інструменту психолого-педагогічної адаптації іноземних слухачів до вітчизняного освітнього середовища. Авторами доведено результативність врахування індивідуальних мовленнєвих компетентностей іноземців як підґрунтя для подальшої фахової підготовки у ЗВО.ukмовна підготовкабіологічні дисципліниіноземні слухачіпсихолого-педагогічна адаптаціямовленнєві компетентностіпропедевтичний етап підготовкиlanguage trainingbiological disciplinesforeign listenerspsychological and pedagogical adaptationspeech competencespropaedeutic stage of preparationПсихолого – педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачамиPsychological and pedagogical aspects of languauge training in the study of biological disciplines by foreign studentsArticle37.091.12:005.336.5