Маджар, Наталія МиколаївнаСавицька, Тетяна ВолодимирівнаІотова, Ірина Миколаївна2020-04-302020-04-302019-11Маджар Н. М. Лінгвокультурологічні аспекти навчання іноземної мови / Н. М. Маджар, Т. В. Савицька, І. М. Іотова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей IV Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Полтава, 7-8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 236–240.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12668У статті розглянуто лінгвокультурологічний підхід до вивчення іноземної мови. Визначено його основні принципи, охарактеризовано методи навчання, показано переваги і недоліки. З’ясовано, що лінгвокультурологічний підхід відображає сучасні вимоги до викладання іноземної мови і спрямований на опанування лінгвістичними знаннями і комунікативними вміннями разом із комплексом культурологічних знань. Встановлено, що лінгвокультурологічний підхід передбачає формування лінгвокультурологічної компетенції.ukлінгвокультурологічна проблемалінгвокультурологічний підхідбілінгвізммовне середовищеЛінгвокультурологічні аспекти навчання іноземної мовиArticle378:147