Ефендієва, Світлана МиколаївнаВарданян, Анаіт ОганесівнаМелащенко, Марина ПетрівнаЭфендиева, Светлана НиколаевнаВарданян, Анаит ОганесовнаМелащенко, Марина ПетровнаEfendiieva, S. M.Vardanian, A. O.Melashchenko, M. P.2018-03-142018-03-142018Ефендієва С. М. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у студентів-медиків ВДНЗУ «УМСА» / С. М. Ефендієва, А. О. Варданян, М. П. Мелащенко // // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2018. – VІ(64), Issue : 154. – P. 26–29.2308-5258https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6739В статті розглянуто мотивацію студентів вищого навчального медичного закладу під час вивчення іноземної мови як необхідну складову навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів ВДНЗУ «УМСА» 1-2 курсів, стоматологічного та медичних факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Вміщено найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови. Подано поради для студентів, щоб залишатись вмотивованим та підтримувати мотиваціюВ статті розглянуто мотивацію студентів вищого навчального медичного закладу під час вивчення іноземної мови як необхідну складову навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів ВДНЗУ «УМСА» 1-2 курсів, стоматологічного та медичних факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Вміщено найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови. Подано поради для студентів, щоб залишатись вмотивованим та підтримувати мотивацію; The article deals with the motivation of students of a higher educational institution when studying a foreign language as a necessary component of the educational process. The monitoring of the level of motivation among students of HSEE of Ukraine"UMSA" of 1-2 courses, stomatological and medical faculties was conducted. The reasons that disrupt the education process of language study were determined. The most motivating factors that lead to language learning were placed. There are also advices for students how to stay motivated and for teachers how to enhance motivation; В статье рассмотрено мотивацию студентов высшего учебного медицинского учреждения при изучении иностранного языка как необходимой составной учебного процесса. Проведен мониторинг уровня мотивации к занятиям среди студентов ВГУЗУ «УМСА» 1-2 курсов, стоматологического и медицинского факультета. Определены причины, которые мешают заниматься изучением языка. Описано наиболее мотивирующие факторы, побуждающие к изучению языка. Дано советы для студентов, чтобы оставаться мотивированным и поддерживать мотивацию.ukіноземна мовамотиваціямоніторингнавчальний процесвищий навчальний закладforeign languagemotivationmonitoringeducational processhigher education institutionиностранный языкмотивациямониторингучебный процессвысшее учебное заведениеФормування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у студентів-медиків ВДНЗУ «УМСА»Formation of positive motivation of the English language learning for students of HSEE of Ukraine “UMSA”Формирование положительной мотивации к изучению английского языка студентов-медиков ВГУЗУ «УМСА»Article