Жамардій, Валерій Олександрович2025-05-192025-05-192022Жамардій В. О. Формування ціннісних орієнтацій застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання здобувачів вищої освіти / В. О. Жамардій // Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21–22 квітня 2022 р. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. – С. 113–116.УДК 37.015.31:796(062)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26421Упровадження методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання здобувачів вищої освіти передбачає формування фізкультурно-орієнтованих потреб, інтересів, цілей, ціннісних орієнтацій і переконань. Проведене анкетування показало, що ефективність освітнього процесу значною мірою залежить від мети відвідування здобувачами вищої освіти занять оздоровчими вправами, де пріоритетними є мотиви зміцнення здоров’я, підвищення рівня фізичної підготовленості та працездатності, отримання задоволення від занять. Формування ціннісних орієнтацій можливе лише в разі спрямування здобувачів вищої освіти на реалізацію власних визначених, найбільш значущих потреб у цій сфері діяльності.ukфітнес-технологіїосвітній процесфізичне вихованняздобувачі вищої освітиФормування ціннісних орієнтацій застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання здобувачів вищої освітиArticle