Чуприна, Ксенія СергіївнаНіколаєва, Наталія МиколаївнаГаврильєва, Ксеня Григорівна2019-01-302019-01-302018Чуприна К. С. Особливості педагогічного спілкування на етапі адаптації іноземних студентів до навчання у ЗВО України / К. С. Чуприна, Н. М. Ніколаєва, К. Г. Гаврильєва // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 108–110.УДК: 378:614.253.4-054.6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9482Розглянуто специфіку педагогічного спілкування на етапі адаптації іноземних студентів до навчання у ЗВО України. Проаналізовано проблеми іноземних учнів на етапі адаптації, що пов'язані з новими освітніми вимогами вищої школи, з їх статусом іноземця в Україні, з віковими та національно-психологічними особливостями.; Рассмотрена специфика педагогического общения на этапе адаптации иностранных студентов к обучению у (ВУЗах) Украины. Проанализированы проблемы иностранных учащихся на этапе адаптации, связанные с новыми образовательными требованиями высшей школы, с их статусом иностранца в Украине, с возрастными и национально-психологическими особенностями.; The article deals with the features of pedagogical communication during the stage of foreign students’ adaptation to training in higher educational establishments of Ukraine. The problems of foreign students’ adaptation which are connected with new educational requirements of the Higher School, the status of a foreigner in Ukraine, age and national and psychological peculiarities are analyzed.ukпедагогічне спілкуванняадаптаціяіноземні студентибар’єрні чинникиінтернаціональний колективпедагогическое общениеадаптацияиностранные студентыбарьерные факторыинтернациональный коллективpedagogical communicationadaptationforeign studentsbarrier factorsinternational collectiveОсобливості педагогічного спілкування на етапі адаптації іноземних студентів до навчання у ЗВО УкраїниArticle