Ісичко, Людмила ВолодимирівнаIsychko, L. V.2025-06-302025-06-302025-03Ісичко Л. В. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти в межах електронного інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти / Л. В. Ісичко // Вісник науки та освіти. – 2025. – Вип. 2 (32). – С. 1004–1015.2786-6165https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26637У статті здійснено науковий аналіз процесу організації самостійної роботи студентів у межах електронного інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. Встановлено, що підвищення ефективності самостійної навчальної діяльності потребує комплексного підходу, який включає залучення навчальної літератури, використання презентаційних і відеоматеріалів, а також інтерактивних методик навчання. Надійність функціонування електронних освітніх ресурсів безпосередньо залежить від рівня розвитку навчально-методичного забезпечення та відповідності цифрового контенту сучасним освітнім стандартам. This article presents a scientific analysis of the process of organizing students independent work within the framework of the electronic information and educational environment of higher education institutions. It has been established that improving the effectiveness of independent learning activities requires a comprehensive approach, including the use of educational literature, presentations, video materials, and interactive teaching methods. The reliability of electronic educational resources directly depends on the development of educational and methodological support and the alignment of digital content with modern educational standards.ukcамостійна роботаелектронне інформаційно-освітнє середовищеindependent workelectronic information-educational environmentОрганізація самостійної роботи здобувачів вищої освіти в межах електронного інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освітиOrganization of independent work of higher education students within the electronic information-educational environment of higher education institutionsArticlehttps:// doi.org/10.52058/2786-6165-2025-2(32)