Петришин, Олександр ВолодимировичДонченко, Вікторія ІванівнаКириленко, Людмила Григорівна2025-05-012025-05-012025Петришин О. В. Ресурсний підхід у розвитку особистісного морально-культурного потенціалу у процесі підготовки фахівців з ерготерапії / О. В. Петришин, В. І. Донченко, Л. Г. Кириленко // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 20–21 лютого 2025 р.). – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. – С. 472–476.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26322На сучасному етапі розвитку суспільства існує тенденція до гуманізації всіх сторін нашого життя. Особлива увага повинна приділятися людям, що мають обмежені можливості в розумовому і фізичному розвитку. Люди з обмеженими можливостями – такі ж особистості, як і люди без будь-яких обмежень, тому вони в рівній мірі прагнуть в самореалізації у всіх життєвих планах. Часом людина, яка пережила важкі життєві ситуації і набула обмежені можливості, або ж народилася з ними, втрачає мотивацію до життя, прагнення жити і розвиватися далі як особистість. Усе це створює необхідність розробки комплексних програм щодо соціального захисту цієї категорії населення, обґрунтування нових галузей людських знань, розробки педагогічних технологій, відкриття нових навчальних дисциплін, напрямів і спеціальностей підготовки фахівців. Ідея розвитку педагогічної технології вимагає перегляду деяких теоретичних положень з питань гуманізації та розвитку інтелекту особистості.ukресурсний підхідпідготовка фахівців з ерготерапіїреабілітаційна практикаерготерапіяпрофесійна культураРесурсний підхід у розвитку особистісного морально-культурного потенціалу у процесі підготовки фахівців з ерготерапіїArticle