Гуржій, Олена ВікторівнаСкрипнікова, Таїса ПетрівнаХміль, Тетяна АндріївнаПриходченко, Світлана ВалеріївнаДубина, Віталій ОлексійовичТимошенко, Юлія Володимирівна2025-06-052025-06-052025Розгляд впливу психолінгвістичних аспектів на комунікативну компетентність суб’єктів медичної освіти / О. В. Гуржій, Т. П. Скрипнікова, Т. А. Хміль, С. В. Приходченко, В. О. Дубина, Ю. В. Тимошенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12-14 лютого 2025 р. – Полтава, 2025. – С. 62–63.978-617-8466-10-7УДК 378:61:159.9https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26515Сучасна освіта наповнюється кожен день новими концептуальними сенсами, які вимагають одномоментного їх вивчення та формування необхідних теоретико-методологічних баз для впровадження в діючу систему підготовки сучасного лікаря. Відповідно до існуючого компетентнісного підходу сучасної української освіти, автори провели аналіз публікацій, де розглядався вплив психолінгвістичних складових на оформлення комунікації між суб'єктами освітнього процесу та формування непатерналістської моделі взаємодії у діаді "лікар-пацієнт". Modern education is filled every day with new conceptual meanings that require simultaneous study of them and the formation of the necessary theoretical and methodological bases for implementation in the current system of training a modern doctor. In accordance with the existing competence approach of modern Ukrainian education, the authors conducted an analysis of publications that considered the influence of psycholinguistic components on the design of communication between subjects of the educational process and their weight on the formation of a non-paternalistic model of interaction in the "doctor-patient" dyad.ukкомунікативна компетентністьпсихолінгвістикамоделі взаємодії «лікар-пацієнт»communicative competencepsycholinguistics"doctor-patient" interaction modelsРозгляд впливу психолінгвістичних аспектів на комунікативну компетентність суб’єктів медичної освітиArticle