Жовнір, Марина МиколаївнаБондар, Наталія Василівна2018-11-252018-11-252018Жовнір М. М. Використання вебінарів лінгвокраїнознавчого спрямування в процесі навчання української мови як іноземної / М. М. Жовнір, Н. В. Бондар // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 29–33.УДК 378.6:61.0-056.4-057.875(063)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9025Обґрунтовано доцільність та ефективність використання вебінару в контексті інформаційно-комунікаційних інноваційних технологій, які нині активно впроваджуються у вітчизняну освітню галузь. Окреслено стан дослідження феномена вебінару й узагальнено погляди вчених на нього; з’ясовано умови й шляхи використання вебінару в медичному виші в процесі вивчення української мови як іноземної. Інтерпретовано вебінар інтерактивною мережевою формою організації навчального заняття, обов’язковою умовою проведення якого є послуговування інформаційними і програмними ресурсами. Акцентовано на потенціалі вебінарів лінгвокраїнознавчого спрямування; умотивовано значущість подачі іноземним студентам інформаційних блоків про Україну, про її історію, звичаї і традиції. Зауважено про потребу репрезентації базових концептів української ментальності в процесі навчання української мови як іноземної.ukінноваційні технологіїелектронна конференціявебінарлінгвокраїнознавча компетенціяВикористання вебінарів лінгвокраїнознавчого спрямування в процесі навчання української мови як іноземноїArticle