Воробйова, Оксана МиколаївнаКуценко, Наталія ПетрівнаVorobiova, O. M.Kutsenko, N. P.Воробйова, Оксана НиколаевнаКуценко, Наталия Петровна2022-05-272022-05-272021Воробйова О. М. Оцінка ефективності застосування компетентісно зорієнтованих технологій у професійній підготовці учителів природничо-наукових дисциплін / О. М. Воробйова, Н. П. Куценко // Імідж сучасного педагога. – 2021. – № 6 (201). – С. 19–24.2522-9729https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18438Обґрунтовано показники і критерії готовності вчителів природничо-наукових дисциплін до впровадження компетентнісно зорієнтованих технологій у професійній діяльності. Проведено характеристику змісту й організації експериментального дослідження, наведено дані аналізу результатів експериментальної роботи з використанням статистичних методик. Підтверджено достовірність отриманих результатів і правильність сформульованих робочих гіпотез. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів природничо-наукових дисциплін на засадах компетентнісного підходу.The article justifies the indicators and criteria for the readiness of natural sciences teachers to introduce competently oriented technologies in professional activities. A description of the content and organization of the experimental study was carried out; data of the analysis of the experimental work results were given. Using statistical methods, the reliability of the results was obtained and the correctness of the formulated working hypotheses was competen, practical recommendations to optimize the process of future biology teachers’ training on the principles of a competent approach were proposed.ukучитель природничо-наукових дисциплінкомпетентнісний підхідпрофесійна компетентністьосвітня (педагогічна) технологіяінформаційно-комунікаційні технологіїздоров’язбережувальні технологіїnatural science teachercompetency approachprofessional competenceeducational (pedagogical) technologyinformation and communication technologieshealth saving technologiesОцінка ефективності застосування компетентісно зорієнтованих технологій у професійній підготовці вчителів природничо-наукових дисциплінArticle10.33272/2522-9729-2021-6(201)378.011.3-050:57