Богиня, Лариса ВікторівнаСавицька, Тетяна ВолодимирівнаКолєчкіна, Інна Вікторівна2017-10-102017-10-102016Богиня Л. В. Урахування викладачем лінгвокультурологічних та характерологічних особливостей іноземних студентів як один з чинників впливу на їх адаптацію / Л. В. Богиня, Т. В. Савицька, І. В. Колєчкіна // Збірник статей І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи" (11-12 травня 2016 року). – Полтава, 2016. — С. 22—28.УДК 378. 14-057.632https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/826У статті розглянуто деякі характерологічні особливості іноземних студентів, що прибувають на навчання в Україну з різних регіонів світу, умови їх адаптації до навчання та проживання в новому соціокультурному середовищі, можливі вербальні та невербальні засоби впливу викладача на адаптаційні процеси; The paper considers some characteristic peculiarities of international students, who comes to Ukraine from different countries of the world with educational purpose; the conditions of their adaptation to training and accommodation in new sociocultural environment; possible verbal and non-verbal means of the teacher’s influence onto the processes of adaptation; В статье рассмотрены некоторые характерологические особенности иностранных студентов, приезжающих в Украину из разных стран мира с целью получения образования, условия их адаптации к обучению и проживанию в новой социокультурной cреде, возможные вербальные и невербальные средства влияния преподавателя на течение адаптационных процессов.ukхарактерологічні особливості«культурний шок»педагогічний впливадаптаційні процесихарактерологические особенностилінгвокульторологічна адаптація«культурный шок»адаптационные процессыпедагогическое влияниелингвокультурологическая адаптацияcharacteristic peculiarities“culture shock”adaptation processespedagogical influencelinguo-cultural adaptationУрахування викладачем лінгвокультурологічних та характерологічних особливостей іноземних студентів як один з чинників впливу на їх адаптаціїArticle