Коноваленко, Т. В.2022-05-232022-05-232021Коноваленко Т. В. Застосування інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях у ЗВО / Т. В. Коноваленко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 169–175.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18336У статті розкриваються питання щодо можливостей створення інтерактивного освітнього середовища, центрованого на студентові. Наводяться приклади університетського позитивного досвіду щодо впливу проектної діяльності на трансформацію змісту і структури освітнього процесу. Розглядаються можливості посилення інтерактивності, які створюються в рамках глобальної системи управління закладом вищої освіти та локальної активності учасників освітнього процесу. Описано вплив проєктів «Шкільний учитель нового покоління», «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», “Higher Education Teaching Excellence”, тренінгу для викладачів від громадської організації «Прогресильні» на посилення студентоцентрованості та інтерактивності освітнього процесу в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького. Деталізовано подається перелік інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях та описано окремі приклади застосування в умовах оффлайн і дистанційного навчання.The article reveals the issues of creating student-centered interactive educational environment opportunities. There are the examples of the university positive experience of project activity influence on the transformation of content and structure of educational process. The possibilities for strengthening interactivity, used within the global system of university management and local activity of educational process participants are considered. The projects’ “New Generation School Teacher”, “Learn to Discern: Information and Media Literacy”, “Higher Education Teaching Excellence”, Training for Trainers by non-governmental organization “Progresylni” impact on strengthening of student-centredness and interactivity of educational process in Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University is described. The detailed list of communicative modes of students’ interaction in classes is presented and some examples of their use in the conditions of offline and distant learning are given.ukІнтерактивне освітнє середовищестудентоцентрований освітній процесусне вербальне спілкування, взаємодія учасників освітнього процесу, трансформація змісту і структури освітнього процесу, інтерактивне навчаннявзаємодія учасників освітнього процесутрансформація змісту і структури освітнього процесуінтерактивне навчанняInteractive educational environmentstudent-centred educational processoral verbal communicationinteractive learninginteraction of participants in educational process, transformation of content and structure of educational processЗастосування інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях у ЗВОArticle378.018.43.064