Біланов, Олег СергійовичБиланов, Олег СергеевичBilanov, O. S.Зінченко, Наталія ОлександрівнаЗинченко, Наталия АлександровнаZinchenko, N. A.2018-05-312018-05-312015Біланов О. С. Ефективність використання інтерактивних технологій при вивченні іноземними студентами соціально-гуманітарних дисциплін / О. С. Біланов, Н. О. Зінченко // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2015. – Т. 15, Вип. 1 (49). – С. 199–202.УДК 3:378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8131Якісна освіта іноземних студентів в Україні – вимога сучасності, яка потребує перегляду методів і форм роботи, а також принципів, підходів до їх навчання та виховання. Мета статті – теоретич- не обгрунтування ефективності інтерактивного навчання іноземних студентів медичного вузу при вивченні суспільних дисциплін. Навчання іноземних громадян має свої особливості, при яких не- обхідно враховувати мовний бар'єр, рівень культури, національні традиції, а також світогляд і ви- ховання. Тому пошук викладачами ефективних методів і засобів навчання, в тому числі інтеракти- вних, є однією з умов підвищення якості освіти, що в свою чергу підвищить рейтинг нашої країни в світовій системі освіти. ; Качественное образование иностранных студентов в Украине – современное требование, которое требует перестройки методов и форм работы, а также принципов, подходов к их обучению и воспита- нию. Цель статьи – теоретическое обоснование эффективности интерактивного обучения иностран- ных студентов медицинского вуза при изучении общественных дисциплин. Обучение иностранных граждан имеет свои особенности, при которых необходимо учитывать языковой барьер, уровень культуры, национальные традиции, а также мировоззрение и воспитание. Поэтому, поиск преподава- телями эффективных методов и способов обучения, в том числе интерактивных, является одним из условий повышения качества образования, что в свою очередь повысит рейтинг нашей страны в ми- ровой системе образования. ; High-quality training of foreign students in Ukraine is a current requirement, which demands the restructuring the methods and forms of education activities as well as the principles and approaches to their training and education. The purpose of this article is to provide theoretical substantiation of efficiency of interactive teaching social sciences for foreign medical students. Training of foreign citizens has its own peculiarities that have to be considered as the language barrier, the culture, national traditions, as well as the outlook and upbringing. Therefore, the search for effective educational strategies and teaching techniques, including interactive, is one of preconditions for improving the quality of education, which in turn will contribute the rating of our country in the global education system.ukінноваційні технологіїінтерактивні методиякість навчанняинновационные технологииинтерактивные методыкачество образованияinnovative technologiesinteractive methodseducation qualityЕфективність використання інтерактивних технологій при вивченні іноземними студентами соціально-гуманітарних дисциплінЭффективность использования интерактивных технологий при изучении иностранными студентами общественных дисциплинEfficiency of interactive technologies in teaching social sciences for foreign studentsArticle